.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالان IT مازندران در كشور پيشتازند

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران گفت: فعالان IT مازندران در كشور پيشتازند.

به گزارش فارس، اعضاي هيئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران و جمعي از پيشكسوتان حوزه فناوري اطلاعات استان پيش از ظهر امروز با حضور در دفتر استاندار مازندران با وي ديدار و مسائل و مشكلات خود را درباره فناوري اطلاعات و همچنين چگونگي فعاليت‌هاي خود در استان بيان كردند.

عباس رمداني، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران با اعلام تعداد اعضاي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان و ظرفيت‌هاي فناوري اطلاعات موجود در استان به بيان چالش‌هاي موجود در حوزه فناوري اطلاعات در استان پرداخت.

در ادامه هر يك از اعضاي حاضر در جلسه به بيان ديدگاه‌هاي خود درباره فناوري اطلاعات در استان پرداختند و نظرات و پيشنهادات خود را اعلام كردند.

به منظور توسعه حوزه كسب و كار صنعت فناوري اطلاعات دراستان اعضاي حاضر در جلسه به نمايندگي از كليه اعضاي اين سازمان درخواست‌هاي فعالان حوزه فناوري اطلاعات در استان را بيان كردند و مساعدت‌هاي ويژه استاندار را در اين خصوص خواستار شدند.

يكي از اعضاي هيئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان نيز اظهار داشت: مناقصه‌ها، استعلام‌ها و خريدهاي دستگاه‌هاي اجرايي استان بومي شده و شوراي عالي فناوري اطلاعات استان تشكيل شود و خواستار نقش عمده نظام صنفي رايانه‌اي استان در اين شورا شد.

وي تصريح كرد: براي ايجاد صندوق اعتباري فناوري اطلاعات استان كمك و مساعدت لازم صورت گيرد.

عضو هيئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران در ادامه افزود: اجراي پروژه ديتا سنتر مازندران كه در سفر سوم هيئت دولت به مازندران تصويب شد تسريع و بودجه بيشتر براي اجراي آن اختصاص يابد.

وي خواستار تفكيك طراح، مجري، ناظر و مشاور در پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شده و اظهار داشت: فعاليت‌ها و مأموريت‌هاي نظام صنفي رايانه‌اي در شوراي اداري استان معرفي شود.

در ادامه يكي از پيشكسوتان سازمان نظام صنفي رايانه استان خواستار استفاده از مشاوران احراز صلاحيت شده سازمان نظام صنفي در تهيه طرح، اجرا و نظارت پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شد و افزود: خانه فناوري اطلاعات IT در استان ايجاد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.